Za uspešen telefonski marketing je potrebno imeti čut za ljudi
V nakupovalnem središču sem srečala prijateljičinega sina. Pozdravila sva se in vprašala sem ga, kaj počne, saj sem vedela, da si je vzel eno leto pavze med študijem. Povedal mi je, da je iskal zaposlitev za kratek čas in jo našel v podjetju, kjer so se ukvarjali s telefonskim marketingom.
Sprva mu ni bilo všeč, a je delo sprejel, ker je potreboval denar. Vsako jutro ista rutina, jutranja kava in dolg seznam strank. Pripovedoval mi je, kako je bilo sprva težko. Mislil je, da je telefonski marketing bolj preprost a je hitro naletel na ovire. Sogovorniki so ga vmes prekinjali in spraševali, tu in tam je padla tudi kakšna pripomba, nekateri so že takoj na začetku prekinili povezavo. Kmalu je ugotovil, da telefonski marketing ni tako preprost, da bo moral pristopiti nekoliko drugače. Za vsako stranko bo moral ubrati drugačen pristop. Ko je eno jutro poklical nekega gospoda, ki mu je takoj na začetku pričel govoriti o vremenu in kakšne načrte ima za danes.
Rekel mi je, da se je kar prepustil in pustil da on vodi nekaj časa pogovor. Tako je vzpostavil stik in pogovor je stekel kasneje tudi njemu v prid. pridobil si je novo izkušnjo, da je potrebno stranki prisluhnit in ji pustit čas, da ti tudi ona zaupa. Držal se je tega vzorca in opustil branje skripte. Z vsakim dnem si je nabiral izkušnje. Ni si jemal k srcu, če je bil kdaj tudi zavrnjen. Opazil je tudi spremembo na sebi, kako je postal bolj umirjen in razumevajoč. S časoma je pričel prinašati odlične rezultate in sodelavci so ga začeli spraševati za nasvete. Zelo rad je pomagal, vendar pri temu ni imel kaj dosti povedat, razen tega, da naj poslušajo stranke in se z njimi pogovarjajo.
Ni pričakoval, da ga bo telefonski marketing tako osvojil. Postal je njegova veščina. Vesela sem bila zanj, da je zadovoljen in naročila sem mu pozdrave za njegovo mamo, saj sva že kar dolgo klepetale in jaz sem morala oditi.